Job 26 van 89


Report this listing

Solliciteren



HR Inhouse Consulent Profel


Functie

Als HR Inhouse Consulent voor PROFEL te PELT ben jij verantwoordelijk voor het volledige rekruteringsproces van A tot Z. Dit voor diverse bediendenvacatures en voor verschillende afdelingen.

In deze functie:

  • Ben je het eerste aanspreekpunt voor de klant betreffende de bediendenvacatures
  • Neem je een intakegesprek af met de hiring manager, zodat je een duidelijk beeld krijgt van het gezochte profiel
  • Hou je de verschillende hiring managers op de hoogte van de stand van zaken betreffende de vacatures
  • Maak je de vacaturetekst op en publiceer je deze op diverse kanalen
  • Verwerk je de instroom van de kandidaten en ga je ook actief op zoek via verschillende kanalen
  • Neem je selectiegesprekken af
  • Zoek je proactief naar oplossingen, als je niet de gewenste instroom hebt op bepaalde vacatures
  • Voer je assessment centers uit
  • Neem je testen af bij kandidaten en ben je in staat om deze op een correcte manier te interpreteren
  • Ben je verantwoordelijk voor de administratieve opvolging die bij het rekruteringsproces komt kijken

Jouw profiel

Herken jij jezelf in volgende omschrijving?

Je beschikt over:

  • een bachelor- of masterdiploma (of gelijkgesteld door relevante ervaring)
  • minstens een eerste werkervaring in een gelijkaardige functie
  • een goede kennis van het Nederlands, kennis Engels is een pluspunt
  • de nodige kennis Microsoft Office (Excel, Teams, Word)

Verder ben je iemand die:

  • voldoening haalt uit het behalen van targets
  • proactief en oplossingsgericht kan werken
  • communicatief sterk is, zowel verbaal als schriftelijk
  • een echte teamplayer is
  • door een goede mensenkennis de juiste kandidaten aan de juiste positie weet te koppelen
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen

Aanbod

Bedrijfsinfo

Start People zet iedereen in beweging. Door dagelijks meer dan 10.000 uitzendmedewerkers aan het werk te zetten, zorgen zij ervoor dat ook werkgevers vooruitgaan. Die drive heeft van hen de nummer 2 in de Belgische uitzendmarkt gemaakt, met meer dan 100 kantoren verspreid in heel het land. Start People streeft er ook naar dat alle talenten zich bij hen kunnen ontplooien, ongeacht hun afkomst, geslacht of levensstijl. Zij staan dus open voor talenten uit de kansengroepen. Als Start People-collega sta je dus nooit stil. En dat voelt goed. Je wordt immers voortdurend gestimuleerd om je potentieel ten volle te ontwikkelen. Je staat niet aan de zijlijn, maar werkt actief mee aan steeds betere oplossingen. Door je snelle service zorg je ervoor dat Start People zijn sector steeds voor is. Dat alles in een respectvolle, open en enthousiaste werkomgeving. En reken maar dat zij ook onze funfactor niet uit het oog verliezen.


Het gaat om een voltijdse job van maandag tem vrijdag van 8:30 – 17:00 (met een half uur middagpauze). Een snelle opstart is mogelijk. Start People is de "place to be" voor proactieve doeners. We verwachten dat je ervoor gaat en je voor de volle 100% inzet. En daar krijg je heel wat voor terug. Als Top Employer kiezen we voor een partnership op lange termijn. We investeren dan ook volop in je ontwikkeling. Bovendien kom je tal van loopbaankansen tegen - aan jou om ze te grijpen. Een grijze boel wordt het bij ons nooit: plezier en professionaliteit gaan hand in hand. Zo deel je dezelfde positieve vibe met al even enthousiaste collega's. Je kunt rekenen op een aantrekkelijk loonpakket :

  • marktconform loon
  • forfaitaire onkostenvergoeding
  • maaltijdcheques
  • ecocheques
  • bonussysteem
  • hospitalisatieverzekering
  • groepsverzekering
  • bedrijfswagen met tankkaart (cafetariaplan)
  • GSM-abonnement

Bovendien zijn er nog een heleboel mooie extra’s aan verbonden:

  • Naast je wettelijke verlofdagen, krijg je 12 ADV-dagen
  • Je geniet van diverse personeelskortingen via Benefits At Work
  • Je krijgt de kans om je te ontwikkelen binnen het bedrijf en opleidingen te volgen
  • Leuke activiteiten zoals: teambuildings, Family Days en citytrips worden regelmatig georganiseerd

Contractvorm: indien je reeds over relevante ervaring beschikt, kan je instappen met een vast contract

Herken jij jezelf in deze vacature? Aarzel dan niet om te solliciteren!

Wil je graag meer weten? Contacteer ons

Solliciteren

Start People Antwerpen-Limburg R&S
+32 (0)3 232 96 52

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht